Wednesday, December 27, 2017

Home

Selamat Melayari www.khayrbrand.blogspot.com.my

Blog ini dibuat khusus untuk kami kongsikan segala info berkenaan produk jenama Khayr Brand.

Produk Sejuk Beku Khayr Brand  dikeluarkan dengan usahasama Syarikat Khayr Trader dan beberapa kilang OEM milik Bumiputera terpilih yang mempunyai Sijil Halal.

Rangkaian Produk yang terdapat di Khayr Frozen :- ↪ Sosej Ayam Asli ↪ Sosej Ayam Lada Hitam ↪ Sosej Ayam Cili ↪ Patty Burger Ayam ↪ Patty Burger Kambing ↪ Bebola Daging berserta Sos Lada Hitam ↪ Kambing Perap berserta Sos ↪ Ayam Perap Daun Pandan ↪ Ayam Perap Rempah Sate ↪ Ayam Perap Lada Hitam ↪ Chicken Chop beserta Sos Lada Hitam ↪ Beef Bacon @ Beef Slice ↪ Swedish Meatball






4 kategori produk yang terdapat di Khayr Frozen adalah:-


1. Healthy Fast Food - Sosej, Patty Burger & Meatball

2. Ready To Eat - Ayam Perap & Kambing Perap

3. Western Food - Chicken Chop

4. Kids Meal - Sosej Cocktail, Chicken Ball & Nugget Ayam.


Insya Allah kami dalam perancangan untuk mengeluarkan lebih banyak produk baru yang berkualiti, mudah disediakan dan semestinya lazat!


Alhamdulillah produk ini mendapat sambutan yang sangat baik di kalangan dari pelanggan.



Atas permintaan yang memberangsangkan, kami meluaskan pasaran dengan cara melantik Ejen di seluruh negara. Kami menawarkan Pakej Bisnes bermula RM300.00, RM500 atau RM1,000 untuk lebih dari 30 pilihan produk termasuk jenama dari Pengeluar lain.


Maklumbalas dari Ejen, produk di Khayr Frozen senang dijual dan mendapat belian ulangan yang tinggi dari pelanggan.


Konsep Bisnes kami adalah Pasaran Terbuka atau 'Open Market'. Sesiapa saja boleh jadi Ejen dan menjual di mana saja, tanpa perlu terikat di sesuatu kawasan.



Produk Khayr Healthy Fast Food ini adalah ilham dari seorang Coach dan juga pemilik Gymnasium di Kuala Lumpur.


Berkenalan semasa saya menyertai Fitness Program di sana, Coach memberikan idea untuk buat Healthy Patty Burger kerana sangat susah untuk cari Patty Burger kualiti sebegini di Malaysia.


Hasil perbincangan dengan syarikat Kilang, maka terhasillah Patty Ayam, Patty Daging Lembu dan kemudiannya Meatball dan Sosej.












Produk dalam kategori Healthy Fast Food :-


↪ Sosej Ayam Asli

↪ Sosej Ayam Lada Hitam

↪ Sosej Ayam Cili

↪ Patty Burger Ayam

↪ Patty Burger Daging

↪ Bebola Daging berserta Sos Lada Hitam


Produk ini kami kategorikan sebagai "Makanan Sihat" kerana :-


✅ 90% ayam & daging sebenar (lean meat)

✅ Tanpa MSG,  Pewarna & Pengawet

✅ Produk Muslim Halalan Toyyiban

✅ Casing Sosej dari Selulos Tumbuhan (bukan haiwan)

✅ Tidak menggunakan Mechanically Deboned Meat (MDM)


Alhamdulillah produk ini mendapat sambutan yang sangat baik di kalangan mereka yang sedang diet, pengamal pemakanan sihat dan juga geng fitness!


Atas permintaan yang memberangsangkan, kami meluaskan pasaran dengan cara melantik Ejen di seluruh negara. Kami menawarkan Pakej Bisnes serendah RM192.00 saja untuk 16 pek sehingga Pakej 200 pek dengan harga RM2,000.00.


Maklumbalas dari Ejen, produk Khayr Healthy Fast Food senang dijual dan mendapat belian ulangan yang tinggi dari pelanggan.


Konsep Bisnes kami adalah Pasaran Terbuka atau 'Open Market'. Sesiapa saja boleh jadi Ejen dan menjual di mana saja, tanpa perlu terikat di sesuatu kawasan.



++++


Khayr Ready To Cook


Memahami keperluan Wanita Bekerjaya yang masih ingin masak  untuk keluarga tercinta, Khayr Frozen menyediakan beberapa pilihan produk Ready To Cook.


Ayam & Daging yang siap diperap dengan rempah segar. Hanya perlu dinyahbeku dan sedia dimasak. Bakar saja dalam Oven selama 30 minit dengan suhu 180°, bakar dalam Pemanggang Ajaib, Air Fryer atau boleh digoreng saja dalam kuali.



↪ Ayam Perap Daun Pandan

↪ Ayam Perap Rempah Sate

↪ Ayam Perap Lada Hitam

↪ Kambing Perap berserta Sos










No comments:

Post a Comment